Nákupní košík

Zavřít

V košíku nemáš žádné zboží.

Doprava a platba

Na Riderzone ti nabízíme možnost doručení objednávek pomocí dopravních společností Zásilkovna, DPD a Česká pošta. Můžeš také využít možnosti osobního odběru na partnerských prodejnách. Za tvoji objednávku můžeš zaplatit pomocí bezpečné online platební brány GoPay či dobírkou s možností platby hotově či kartou. V partnerských prodejnách je pak možné platit hotově nebo kartou.

PŘI OBJEDNÁVCE NAD 1000 KČ JE DOPRAVA ZDARMA!

DOPRAVA

dopravní společnostcena DORUČENÍ*OMEZENÍ **
Zásilkovna59 Kč2 dny20 kg /120 cm
DPD89 Kč2 dny31 kg / 175 cm
Česká pošta - Balík do ruky89 Kč2 dny30 kg / 175 cm
Odběr na partnerské prodejně39 Kč1 denbez omezení

PLATBA

způsob platbyCENA
Bezpečná online platební brána GoPayzdarma
Dobírkou (kartou nebo hotově)29 Kč
Kartou na partnerské prodejnězdarma
Hotově na partnerské prodejnězdarma

* Počet dnů dopravy od odeslání objednávky. Objednávky odesíláme v rozmezí 2-5 pracovních dnů od přijetí objednávky. Nejpozději do 2 dnů odesíláme objednávky, pokud je zboží na centrálním skladě. Konkrétní odhad doby dodání je uveden u každého produktu.

** Způsob a cenu přepravy objednávek překračujících stanovené omezení si upřesníme telefonicky. 


INFORMACE O DOPRAVCÍCH

PŘEPRAVCE DPD

Doručení balíku:
  • U přepravce DPD využíváme službu Private, která umožňuje přizpůsobit doručení přesně podle tvého denního režimu a potřeb.
  • V den expedice ti bude doručen e-mail s číslem balíku, další komunikace už bude probíhat ze strany DPD.
  • DPD většinou doručuje balíčky do druhého pracovního dne. Když tě kurýr nezastihne na adrese, pokusí se o to znovu následující pracovní den.
  • O doručení tě budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíš se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat, i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíš, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od tebe dělí.
  • Aplikace DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz ti umožní: změnit adresu nebo datum doručení, ve větších městech si zvolit dobu doručení ráno (8:00-10:00), večer (18:00-21:00), přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když ti nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup nebo poslat kurýrovi zprávu.
  • Pokud jsi vybral platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíš při přebírání balíčku v hotovosti nebo kartou.
  • Cestu balíčku sleduj na www.dpd.cz.
Převzetí a reklamace:
  • Při přebírání zásilky zkontroluj obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
Komunikace s DPD:
  • Pro případnou komunikaci s DPD můžeš využít jejich zákaznickou linku 225 373 373 každý všední den od 7:00 - 18:00. Při komunikaci použij číslo zásilky. Případně kontaktuj podporu na webu www.dpd.com/cz/cs/podpora/
     

PŘEPRAVCE ČESKÁ POŠTA - BALÍK DO RUKY

Doručení balíku:
  • O doručování balíku budeš informován prostřednictvím SMS nebo e-mailem v den dodání. Pokud ti nebude vyhovovat čas nebo způsob dodání, Česká pošta nabízí možnost změny. Více informací nalezneš zde.
  • Zásilku ti standardně doručí v rozmezí 8 - 16 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V lokalitách s rozšířenou dobou doručování do večerních hodin (Odpolední doručování) jsou zásilky doručovány v rozmezí 15 - 19 hodin, v Praze v rozmezí 15 - 20 hodin. Před doručováním balíku v lokalitách s Odpoledním doručováním budeš telefonicky kontaktován doručovatelem, který ti upřesní čas příjezdu se zásilkou. Chceš-li, aby tvoje zásilka byla doručována opravdu v odpoledních hodinách, požádej o Doručování balíku odpolední pochůzkou prostřednictvím internetového formuláře, nejdříve však na základě obdržení avíza o podání zásilky. V případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný, je zásilka uložena na nejbližší ukládací poště. O uložení zásilky budeš informován papírovým oznámením, v případě předaných kontaktních údajů i prostřednictvím SMS anebo e-mailu.
  • Cestu zásilky můžeš sledovat na internetu na webových stránkách České pošty pomocí služby Track & Trace po zadání jejího čísla (13 znaků).
Převzetí a reklamace:
  • Při přebírání zásilky zkontroluj obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) oznam ihned a poznamenej do přepravního listu. Zásilku je možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
  • Obsah zásilky zkontroluj po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
Komunikace s Českou poštou:
  • Pro případnou komunikaci s Českou poštou můžeš využít jejich zákaznickou linku na telefonu 840 111 244 nebo e-mailu info@cpost.cz. Při komunikaci použij číslo zásilky (13 znaků).


OSOBNÍ ODBĚR V PARTNERSKÝCH PRODEJNÁCH

Máš možnost si zvolit osobní odběr ve vybraných partnerských prodejnách. Při této variantě máš možnost si produkty ještě před nákupem v klidu prohlédnout a vyzkoušet. Odneseš si tak jen to, co ti bude sedět a zbytek můžeš nechat v obchodě. Jakmile bude tvá objednávka připravena k vyzvednutí, obdržíš od nás SMS s instrukcemi. Konkrétní informace o partnerské prodejně dostaneš v potvrzení objednávky.


INFORMACE O ZPŮSOBECH PLATBY

 Pokud se tak nestane, nezaplacená objednávka bude po 10-ti kalendářních dnech automaticky stornována!

PLATBA NA DOBÍRKU

Zboží bude expedováno a hrazeno dobírkou, tzn. v hotovosti či kartou při převzetí zboží, doručeného přepravní službou DPD, Zásilkovnou nebo Českou poštou.

 

PLATBA POMOCÍ BEZPEČNÉ ONLINE PLATEBNÍ BRÁNY GOPAY

Bezpečnost hraje klíčovou roli ve všem, co GoPay dělá.  Platby probíhající skrz platební bránu GoPay jsou zabezpečeny dle nejvyšších bezpečnostních standardů a veškeré přenášené a ukládané informace jsou vždy šifrovány.

Způsoby plateb pomocí brány GoPay:
  • Platební karty (VISA, VISA Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro)
  • Google Pay
  • Apple Pay
  • GoPay
  • PayPal
Důvody zamítnutí platby:
  • Chybně vyplněné údaje o platební kartě.
  • V době platby nebyla na účtu dostatečná hotovost k provedení platby.
  • Platební karta nemá povolené použití pro transakce na internetu, obraťte se na vydavatele karty (Váš peněžní ústav).
  • Technický problém nebo jiný problém s kartou – platnost karty, překročený limit apod.

 

  • V případě neúspěšné platby nás neprodleně kontaktuj telefonicky na +420 730 162 162 nebo e-mailem na info@riderzone.cz, pro ověření stavu platby. Po vzájemné domluvě je samozřejmě možnost zvolit jiný způsob platby.
  •  Pokud se tak nestane, nezaplacená objednávka bude po 10-ti kalendářních dnech automaticky stornována!